24 februari 2014

Moderne Hippies Markt


Ik waande me even terug in de tijd op de Moderne Hippies Markt in Amsterdam. De markt werd afgelopen zondag gehouden in de loods van Roest Amsterdam, dat een robuust en industriĆ«el karakter heeft.
Er waren verschillende kramen met vintage, retro en hippie spullen te vinden, maar ook je kon ook een stoelmassage nemen of een nieuw kapsel laten aanmeten. Dat past natuurlijk helemaal in de sfeer van een hippie markt!
Wat mij betreft tot een volgende keer! Peace man!

Boho spullen van Casa Happiness 

Boho spullen van Casa Happiness

Chillen en Dhana Chocolade

Vintage kleding en The Wok Steady Crew noodles

Vintage kleding en Skoftig healthy food

Stoelmassage en Hippie kreten





2 opmerkingen:

  1. Kijk, ik heb het enorm naar m'n zin hier in Zweden, maar zoiets als je nu laat zien, zo'n onwijs leuke markt, dat mis ik hier echt wel eens. Dus daarom, bedankt voor het delen!
    Groetjes van Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Gonny! Veel plezier in Zweden! Mooi woon je daar hoor :)

      Verwijderen