10 februari 2014

Show UP 2014

Met de klok mee: Engelpunt (grote foto), Fest AmsterdamStudio RoofMalagoonEva&AnneKadodesign

Vorige week bezocht ik de ShowUP beurs in Amsterdam. Dit is een beurs voor retailers en inkopers, maar is ook een inspirerend voor stylisten en bloggers. Het is net even anders dan andere beurzen. Heel verfrissend, goed opgezet en op een prachtige lokatie. De Kromhouthal is een industriĆ«le hal dat past perfect bij de sfeer van de beurs.
Inspirerend was het zeker. Ik heb er vele mooie merken gezien. Een kleine impressie zie je in deze post.
Mocht je deze keer hebben gemist: op 24 en 25 augustus is de volgende editie. 

Groene styling van Vlinder en Vogel

Links Engelpunt, rechts Fest Amsterdam

ShowUP 2014




3 opmerkingen:

  1. Ik had er zo graag heen willen gaan maar helaas kon het niet. Erg fijn dus dat ik via jouw mooie foto's een impressie krijg :) het ziet er allemaal erg vrolijk uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie! Het is zeker de moeite waard om een keer te gaan kijken! Op 24 en 25 aug is de volgende editie. :)

      Verwijderen
  2. Zo leuk! Ik zet de nieuwe data in mijn agenda!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen