7 april 2014

Home Made Market April 2014

Tostibus , Carrousel en  Ragdolls Vintage For Kids
Gisteren heb ik de Home Made Market  bezocht in Den Haag. Dit is een uniek lifestyle evenement met kunst, handmade en vintage spullen. Er is ook live muziek en je kunt genieten van eten en drinken bij de diverse food stands en café's in de straat.
Ondanks dreiging van regen was het toch nog droog gebleven en was het er gezellig druk!
Heb je de Home Made Market gemist? Op 1 juni 2014 is de volgende editie.
Meer info >>>

Ragdolls Vintage For Kids

Links Met Volle Teugen  rechts  Happy Herbi

Caroussel en Vintage

Links Pim Coffee rechts Ontwerpburo Taska

Ontwerpburo Taska

RSH Creatief

Jet It Flow


6 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit! Helaas niet bij mij in de buurt. :-(
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Esther! HMM is altijd erg gezellig. Jammer dat je te ver weg woont, maar er is vast wel een leuke markt bij jou in de buurt :)

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke sfeerbeelden. Jammer dat het zo uit de richting is! (Woon zelf in Kampen, daar worden dit soort gave activiteiten helaas niet georganiseerd)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Hip en Handgemaakt Markt is in Zwolle en Enschede deze zomer :) http://www.hipenhandgemaaktmarkt.nl/

      Verwijderen
  3. Wat was het een gezellige dag in Den Haag. Voor ons de eerste keer, maar ook zeker niet de laatste!
    Wat heb je een leuke plaatjes geschoten met onze bus erop. Mooie kleuren samen. Mag ik jou foto's ook op mijn eigen website gebruiken? Hij is nog wel niet in de lucht, maar het schiet op.
    Wij staan 1 juni weer op de Home made market in Den Haag. Wie weet zien we elkaar weer en dan krijgen jullie lekker een tosti van ons. Groetjes Tostibus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Bedankt voor jullie leuke reactie! Jullie mijn foto gebruiken met bronvermelding. Zouden jullie het misschien leuk vinden als ik wat sfeerfoto's maak van de bus voor jullie site? Misschien op een volgend event in de buurt van Den Haag? Heb jullie een facebook pagina of andere link? Dan zet ik de link erop. Hoor het graag! Groetjes, Anuschka

      Verwijderen