6 juli 2014

Camping Bakkum


Ik heb altijd al eens op een camping willen fotograferen. Een camping is voor mij vakantie, vrijheid en een gevoel van nostalgie. Dit omdat ik als kind vaak heb gekampeerd. 
Na het zien van de documentaire 'Groeten uit Bakkum' wist ik het zeker: ik wil een fotoverslag maken van de verschillende plekken op Camping Bakkum
Camping Bakkum is de oudste camping van Nederland en bestaat dit jaar maar liefst 100 jaar. Veel Amsterdammers trekken elk weekend naar hun vaste standplaats op de camping om even uit de stad te zijn.
Het wordt ook wel 'Mokum aan Zee' genoemd. De camping is namelijk mooi gelegen aan zee. Op de camping vind je verschillende types (retro) caravans en legertenten, maar ook pipowagens en houten huisjes. 
Ik heb een paar bijzondere plekken gefotografeerd om zo een mooi sfeerbeeld van de camping te laten zien. 
Ik vond het zo leuk op de camping dat ik er binnenkort ga kamperen in een retro caravan! Het lijkt me geweldig om wat langer te proeven van het campingleven.
Ik wil Camping Bakkum en alle kampeerders super bedanken voor de medewerking en gastvrijheid!

Kun je geen genoeg krijgen van retro caravans? In het boek 'Caravanity' vind je tips en inspiratie voor je caravan!


PIPOWAGEN








LEGERTENT





RETRO CARAVAN







HOUTEN HUISJE







STACARAVAN






Geen opmerkingen:

Een reactie posten