20 december 2014

Flavourites Live

Vrolijke slingers van  Engel 

Afgelopen november bezocht ik Flavourites Live in de Amsterdamse Kromhouthal. Dit is het ultieme webshop event waar je online spullen offline shoppen bij de leukste webshops. Je vind er voornamelijk lifestyle producten en woonaccessoires.Ook werden er creatieve workshops georganiseerd zoals papier en grafische workshops.
Ik vond het een inspirerend event en ik heb er mooie spullen gezien. Ik heb er zeker ook veel hebbedingen gespot voor caravan en/ of camping.
De Kromhouthal, vroeger een fabriekshal, is een prachtige  industriĆ«le lokatie voor een event als Flavourites Live. Het levert vaak mooie plaatjes op. Een kleine impressie zie je in deze post.


De coole VW photobooth van de Fotobus


Popjes Ps Ik Hou Van Jou , retro wekkers  Bubab, kiekjes  Fotobus

Leuke emaille kannen en bekers van Djello

Creatieve papier workshops bij Happymakersblog

Druk je eigen poster bij Grafisch Werkcentrum Amsterdam

Even een break bij de Thee Tantes

Koffie & Taart bij de Thee Tantes

Mooie papieren ornamenten van  Feels Right

Eerste hulp bij lekkere trek bij  First Eet

Vintage woonaccessoires van Vintage Loods

Pastelkleuren oa gespot bij Feels Right

Camping vibes bij de Bell Tent van Urbans and Indians

Woondeco van links Styling en co en rechts Studio de Winkel

links: DIY plantenhangers van Imakin  en rechts: kekke kussens van Fish On The Moon

Happy Campers in kerstsfeer van Meesie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten