5 januari 2015

Review: Foto Op Canvas


Een van mijn persoonlijke highlights van 2014 was mijn vakantie in Spanje. Ik heb tijdens deze vakantie het pittoreske dorpje Villajoyosa bezocht. Dit dorpje aan zee bestaat uit allemaal kleurrijke huisjes. Heel fotogeniek en ik ging met mijn fototoestel helemaal los in dit dorpje. Ik heb er echt tientallen foto's gemaakt. Zo prachtig is het! 

Voor deze review mocht ik van Foto op Canvas een foto naar keuze laten afdrukken. Ik wilde een mooie herinnering aan mijn vakantie en natuurlijk heb ik een foto van Villajoyosa gekozen.
Ik kreeg het formaat 30 x 40 cm, maar op de website kun je uit verschillende formaten kiezen van 20 cm tot 90 cm. Het valt mij op dat de prijzen vrij laag zijn.
Twee dagen na de bestelling had ik mijn foto op canvas in huis. Dus lekker snel geleverd.
Ik ben heel blij met het resultaat: de kwaliteit is goed; het canvas is stevig en de kleuren komen er mooi op uit.
Ik heb de foto neergezet op een plank in mijn werkkamer, maar ik heb er ook een haakje bij gekregen om de foto eventueel op te hangen.
Ik vind Foto op Canvas een aanrader en zeker als het gaat om de prijs/ kwaliteit verhouding.
Bekijk hier de website van Foto op Canvas voor alle mogelijkheden en leuke acties!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten