2 maart 2015

Hanging Planters - Urban Jungle Bloggers



'Hangende Planten' is het nieuwe thema van Urban Jungle Bloggers deze maand en daar ben ik heel blij mee!
Hangende planten doen mij aan vroeger denken. Wij hadden ook planten in ons interieur in macramé hangers en glazen bollen. 
Ik vind het superleuk dat deze trend weer terug is! Ook ik ben gezwicht voor macramé en glazen bollen hangers.
Ik heb er een eigen touch aan gegeven door een paar hangers te maken van oude lampenkapjes. Zo komt retro toch weer een beetje terug. Luchtplantjes passen perfect in mijn funky plantenhangers!
Ook heb ik een speelgoed auto gebruikt als hanger, just for fun!

Bekijk de DIY op Kollabora 

Hanging plants is the new theme of Urban Jungle Bloggers this month and I am very pleased about it!
Hanging plants remind me of my youth. We used to have some plants hanging in our interior. They where hanging in macramé hangers and in glass spheres
I am very happy that this trend is back! I also have fallen for macramé and glass spheres hangers.
I gave it my own touch by making a few hangers of old lampshades. To bring back the retro.
Airplants fit perfectly in my funky hangers!
I also used a toy car as a hanger, just for fun!

Watch the DIY on Kollabora
















Ik ben gevraagd om mee te doen aan Urban Jungle Bloggers. Een 'Green Social Inspiration' platform met maandelijks groene inspiratie van diverse bloggers.
Dit is op initiatief van bloggers Judith de Graaff en Igor Josifovic.


I have been asked to participate in Urban Jungle Bloggers. A 'Green Social Inspiration ' platform with monthly green inspiration from various bloggers. 
This is initiated by bloggers Judith de Graaff  and Igor Josifovic.

4 opmerkingen:

  1. What a super creative and fun selection of hanging planters, Anuschka! the little car with the airplant is super cute! Great post and thank you again for joining us Urban Jungle Bloggers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Igor! I had fun making this! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, je kunt zien dat je deze maand extra veel plezier hebt gehad aan het maken van de hangende "potten"! Super leuk, Anuschka! De geometrische hanger is ook gaaf. Hij lijkt wel van metaal (is dat ook zo?) Dankjewel voor het delen van je hangende inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Judith! Ik was inderdaad niet meer te stoppen! Ik had zoveel inspiratie! De hangers van lampenkapjes zijn er als laatste nog bijgekomen. De geometrische hanger is een kerstornament van aluminium waar ik een gat in heb gemaakt. Ook een diy-tje dus ;-)

      Verwijderen