26 juni 2015

Flexa Blogevent


Begin van deze maand ben ik naar het Flexa Bloggers Event geweest in de Akzo Nobel fabriek in Sassenheim. Dit event was in samenwerking met Meet the Blogger.
Ik kreeg samen met andere lifestyle bloggers uitgebreid uitleg over verf, schilderen en de verschillende toepassingen van verf. Welke verf is het beste te gebruiken en wat maakt een verflaag optimaal?

In June I went to the Flexa Blog Event in a paint factory in Sassenheim. This event was a collaboration with Meet The Blogger. Together with other bloggers the Flexa experts explained about paint, colors and the several applications of paint.



We werden verwelkomd met lekkere drankjes, hapjes en zoetigheden.


In het lab konden we de schrobvaste Flexa Expert muurverf uittesten. We mochten los gaan met het maken van vlekken op een met Expert geverfde muur. We zagen dat vlekken makkelijk van de muur af te nemen waren. Door een beschermlaagje blijft vuil op de verf liggen en is deze eenvoudig te verwijderen. Handig als je kinderen of huisdieren hebt.




Wat ik interessant vond was de 'Kleur van het Jaar' die de Flexa kleurexperts en trendwatchers elk jaar kiezen. Dit is de ultieme trendkleur voor 2016. Deze kleur is al ver van tevoren bekend. De experts zijn inmiddels al bezig aan de kleur van 2017. Helaas kregen we de kleur van 2016 nog niet te zien, maar we mochten er wel naar gissen. Flexa maakt de kleur van het jaar in oktober van dit jaar bekend. Even wachten dus...



Mijn favoriete kleuren met mooie namen... zal hier de kleur van jaar bij zitten?


De styling van het bloggers event werd gedaan door Souraya van Binti Home.


We kregen een goed gevulde goodiebag mee naar huis met oa Flexa Expert houtlak, kwasten, stalen en een dienblad.
Dit dienblad heb ik geverfd met Expert grondlak en daarna overgeschilderd met Expert houtlak. De verf is makkelijk aan te brengen en dekt goed.


Het was een hele inspirerende en leerzame dag! Ik heb veel andere bloggers ontmoet en ik vond het leuk om een kijkje in de keuken van Flexa te nemen!
Tot een volgende keer!

Foto's Anuschka Odau - Hipaholic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten