19 januari 2017

Hotspot: Groene Vingers Delft




Een paar weken terug bracht ik een bezoek aan Groene Vingers in Delft. Groene Vingers is de
stadstuinwinkel van Karin Vollering. Karin is het creatieve brein achter Groene Vingers. ze is bloemiste en heeft een jarenlange ervaring met planten en retail. Ze heeft ooit een eigen tuincentrum gehad en dat is wel terug te zien in haar winkel.

Groene Vingers is een echte groene oase voor plantenliefhebbers. Achterin de winkel waande ik mij in een sfeervol plantenparadijs en had ik ogen te kort. Overal mooie planten en accessoires opgesteld in een serre-achtige ruimte. Naast binnen -en buitenplanten verkoopt Karin ook hippe woonspullen. Ik word er hebberig van! Jij ook?

Groene Vingers, Burgwal 23, Delft

For English scroll down.
















Photos: Hipaholic

English:
A few weeks ago I paid a visit to  ( Green Fingers)  in Delft. Groene Vingers is the
city garden shop of Karin Vollering. Karin is the creative owner of Groene Vingers and she has a longtime experience with plants and retail. She once had a garden center and that is reflected in her store.
Groene Vingers is really a green oasis for plantlovers. In the back of the store, I found myself in an attractive plant paradise. In addition to indoor and outdoor plants Karin also sells trendy home accessories. I want it all! You too?

Groene Vingers, Burgwal 23, Delft, the Netherlands











Geen opmerkingen:

Een reactie posten