30 maart 2017

Event: Creative Life 2017

Eindelijk was het zover: de allereerste editie van Creative Life vond 24,25 en 26 maart plaats.
Ik werd een paar maanden geleden benaderd om mee te doen aan dit nieuwe creatieve event en dat wilde ik graag! Het leek mij geweldig om er Fotostyling workshops te gaan geven. En dat heb ik afgelopen weekend met veel plezier gedaan. Ik heb zo'n 50 deelnemers mijn fotostyling skills mogen bijbrengen en dit was zo leuk om te doen! 

Creative Life straalde zoveel enthousiasme en vrolijkheid uit. Daar kun je toch alleen maar blij van worden? Good vibes all over!
Het aanbod was teveel om op te noemen, je kon er van alles doen; lampen maken, aquarellen, portretjes laten maken...you name it. Je hoefde je er als creatieveling niet te vervelen. Verder waren er ook nog leuke webshops, interessante presentaties en kon je aanschuiven aan de tekentafel bij diverse illustratoren.

Ik heb weinig tijd gehad om uitgebreid te fotograferen, maar ik heb toch wat plaatjes gemaakt. Hieronder vind je een impressie. Creative Life is een groot succes geweest, voor mij maar ook voor de organisatie. Het leuke nieuws is dat er volgend jaar weer een editie is. Zet in je agenda: 23,24 en 25 maart 2018. Zie je dan!

Scroll down for English

Creative Life 2017

De eventstyling op Creative Life was top!

Links Flavio maakte portretten met zijn 'Portret-o-mat' en rechts plantenhangers maken bij Werk aan de Winkel

Even relaxen tussen de workshops door

Workshop terrarium maken bij Maak Rotterdam

Chillen in de Creative Living

Links Petite Louise en rechts aan de tekentafel bij Happymakersblog

De mooie lampen van Snowpuppe waren de decoratie in de stand van Happymakersblog

Gebreide schatten van Club Geluk

Mijn kleurrijke stand op Creative Life

Mijn  Fotostyling workshops waren een groot succes!

Stilte voor de storm...

Er werden mooie foto's gemaakt met de Flatlay Kits en aangevuld met eigen spullen

Opperste concentratie bij het maken van de foto's

Tot volgend jaar!


Fotografie: Hipaholic

English:
The first edition of Creative Life took place last weekend.
I was approached a few months ago to participate in this newDIY event. I wanted to join this new trendy event.
I wanted to give Photo Styling workshops. And that's what I did last weekend. I have teached about 50 participants my photo styling skills and it was so much fun to do!

Creative Life was all about good vibes and energy!. 
There was so much to do: make lamps, paint, have your portrait made ... you name it. You did not get bored here.

I had little time to take photos of the event, but I have made some pictures. You see an impression in this post. Creative Life has been a great success for me and also for the organization. The great news is that there is another edition next year. Put in your calendar: 23.24 and March 25, 2018.
See you there?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten