10 juni 2022

Papier plezier: Funky Papierklei Creaties

Eerder dit jaar liet ik zien dat het maken van funky objecten van papierklei een van mijn nieuwe passies is. Zo leuk om te doen! Papierklei is een fijner soort papier maché dat ik maak van oude kranten. In deze post zie je mijn laatste creaties die ik heb gemaakt met veel ( papier) plezier!


Dit zijn mijn laatste gemaakte creaties: een paar vazen van de kringloopwinkel die ik een nieuw leven én uiterlijk heb gegeven met o.a. oude armbanden en houten kralen. De vazen heb ik 'bekleed' met papierklei en in lekkere kleurtjes geverfd met ombre effect!


Geduld is wel een schone zaak bij het werken met papierklei, het duurt lang totdat het droog is. Het geeft wel een gaaf resultaat!
Geen object is perfect, maar dat is juist zo leuk. En het is nog duurzaam ook!


Voor de foto's gebruikte ik vintage behang. Het blauwe bloemetjes behang heb ik onlangs op Etsy gekocht. Ik vind de mix van oud en nieuw heel mooi!

Deze flatlaystyling maakte ik met 100% papierklei objecten. Voor deze objecten gebruikte ik oude glazen schaaltjes met een mooi relief als mal. Deze bedekte ik met papierklei. De binnenkant van deze objecten zijn heel verrassend! De styling maakte ik verder met vintage behang en restjes karton dat ik in verschillende kleuren heb geverfd.



Ik maakte een lentestyling met papierklei objecten, fruit, vintage spullen en bloemen. Heerlijk om hiermee te spelen, met vormen en kleuren!






Zo fijn om spullen te kunnen hergebruiken en er wat nieuws mee te kunnen creëren!
Houd jij ook van upcycling? Laat het mij weten wat jij maakt!

Heb je interesse in mijn werk? Stuur mij een berichtje!



Concepten, styling, fotografie Hipaholic

Use Google Translate to read this post in your own language.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten