3 januari 2016

Bye 2015 Hello 2016!


Het nieuwe jaar is begonnen en ik wil in deze post terugkijken op vorig jaar.
Het was een jaar waarin ik mij volledig kon storten op Hipaholic en dat heb ik zeker gedaan! 
Mijn website heb ik een opfrisbeurt gegeven en ik heb de kans aangegrepen om eindelijk eens een paar bloggers events te bezoeken. Mijn hoogtepunt was toch wel de creatieve workshop die ik heb gevolgd in Cinque Terre, Italië. Deze workshop werd gehouden door mijn grote voorbeeld ontwerper / styliste Justina Blakeney. Het was een grote droom om haar eens te ontmoeten en les van haar te krijgen op een van de mooiste plekjes in Italië
Ik heb zin in dit jaar, waarin ik zeker leuke dingen ga doen en mij ook weer laat verrassen! De eerste projecten staan al in de planning, zoals een Instatour in februari.
I'll keep you posted! Happy New Year!

Scroll down for English

 Blogtacular in Londen was een groot succes. Ik heb interessante lezingen gevolgd en veel andere bloggers ontmoet

Een mooie advertorial voor Etairnity Airplants

Ik deed een product en interieurstyling productie voor Amazona Krijtverf ism Stylink.Studio

Een van de leukste DIY's van 2015: het Ananas kussen 

Ook dit jaar kon Urban Jungle Bloggers niet ontbreken. Planten zijn mijn inspiratiebron

Een droom die uitkwam: Dreamathon Workshop in Cinque Terre, Italie

Een blogpost met het Jungalow behang van Justina Blakeney

Ik ging naar het bloggersevent Meet The Blogger Amsterdam

Ik maakte binnenkijkers voor Hip & Hot Blogazine

De Interieur Styling Workshop die ik deed in Yurtstore was geslaagd!


English:
The new year has started and I want to look back on the previous year in this post.
It was a year in which I could throw myself fully on Hipaholic and I certainly did! I have freshen up my website and  I seized the opportunity to finally visit a few bloggers events.
My highlight was surely the creative workshop I attended in Cinque Terre, Italy. This workshop was held by my role model designer / stylist Justina Blakeney. It was a big dream to meet her and she teached me of the most beautiful places in Italy!
I am looking forward to this year, I am definitely going to do great things and I hope it is going to be full of surprises! The first projects are already planned like an Instatour in Februari. I'll keep you posted! Happy New Year!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten