18 september 2016

House Tour Productions #2












Afgelopen voorjaar plaatste ik een post over mijn binnenkijker producties die ik maak voor Hip & Hot Blogazine.
In een binnenkijker laat ik bijzondere en mooie interieurs zien.
In deze post wil ik je een paar hoogtepunten laten zien van de interieurs die ik in de zomermaanden heb gefotografeerd. Het was een feestje om deze interieurs te fotograferen en de eigenaren te ontmoeten!

Heb je ook een leuk en bijzonder huis en wil je hiermee in de Binnenkijker? Laat het mij weten en stuur een mail naar info@hipaholic.nl. Het liefst in de regio Den Haag. Ook koffietentjes, winkels en bed & breakfasts zijn welkom!

Scroll down for English

De Veranda Van Corine



Het Kleurrijke Huis Van Corine



Het Dubbele Bovenhuis Van Linda





Photos: Hipaholic


English:
Last spring I did a post about my House Tour productions for Hip & Hot Blogazine. In an house tour I show special and beautiful interiors.
In this post I want to show you an update of the interiors that I have photographed in recent months
Do you have a special home, coffee shop, bed and breakfasts and you want this in a House Tour? Let me know and send an email to info@hipaholic.nl. Preferably in The Hague area.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten