11 september 2018

Bloemen Inspiratie bij Fam Flowerfarm


Vorig jaar was ik te gast op de dahliavelden van Fam Flowerfarm (zie deze post) en dit jaar werd ik opnieuw uitgenodigd om met andere Instagrammers de mooie bloemen te komen bewonderen. Wat een 'flower heaven' was het weer! Ik word er altijd zo blij van en heb weer zoveel inspiratie opgedaan!

English below

Ik heb zelf een mooie bos met favoriete Dahlia's mogen plukken ( Foto: Linda, Fam Flowerfarm)

Fam Flowerfarm is het bedrijf van Linda en Marlies. Linda en haar familie kweken tulpen en narcissen (bloeien in het voorjaar) en Marlies en haar familie kweken dahlia's (bloeien in het najaar). Samen wilden ze hun bloemen meer in contact brengen met de consument. En dat is ze zeker gelukt! Het afgelopen jaar zijn ze gegroeid op Instagram, ze verkopen meer bloembollen online, en ze krijgen veel aanvragen om de bloemenvelden te komen bezoeken. De dahlia is weer populair dankzij Instagram en daar draagt Fam Flowerfarm zeker een steentje aan bij.

Na de lunch was er gelegenheid om volop te fotograferen en een eigen bos te plukken. Natuurlijk plukte ik een bos vol kleur!
Inmiddels zijn de dahlia's vergaan, maar gelukkig heb ik de foto's nog!De bloemen heb ik weer gebruik voor een paar fotoprojecten en, zeg nou zelf: dahlia's zijn toch de meest fotogenieke bloemen toch?

Een hele mooie herinnering! Bedankt Linda en Marlies voor de gastvrijheid, een prachtige dag en de kleurrijke bloemen!

English below



Eindeloze bloemenvelden
Zoveel verschillende soorten bijelkaar



Tussen de dahlia's lunchen wie wil het nou niet?



Wat een cutie!

Mijn eigen geplukte bos
Foto: Sanne Horlings

Thuis zette ik de dahlia's op de foto voor Instagram

De dahlia's fleuren mijn interieur op
 

Fotografie & Styling: Hipaholic

Bekijk mijn foto's ook op Instagram!

English:
Last year I was a guest at the dahlia fields of Fam Flowerfarm (see this post) and this year I was invited again with other Instagrammers to come and admire the beautiful flowers. What a 'flower heaven' it was! So overwhelming and such an inspiration!

Fam Flowerfarm is the company of Linda and Marlies. Linda and her family grow tulips and daffodils (in the Spring) and Marlies and her family grow dahlias (in the Autumn). Together they wanted to bring their flowers more into contact with the consumer. And they certainly did! The past year they have grown on Instagram, they sell more flower bulbs online, and they get a lot of requests to visit the flower fields. The dahlia is popular again thanks to Instagram and Fam Flowerfarm certainly contributes to that.

After lunch there was an opportunity to photograph  and pick a bunch of flowers. Of course I picked one full of color!

In the meantime the dahlias have gone, but fortunately I still have the pictures! I have used the flowers for a few photo projects and, say yourself: dahlias are the most photogenic flowers right?

Thanks Linda and Marlies for the hospitality, a wonderful day and the gorgeous flowers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten